top of page

ניהול שלא מביא לתוצאות - למה זה קורה?

  • תמונת הסופר/ת: eyezapp
    eyezapp
  • 29 באוג׳ 2024
  • זמן קריאה 1 דקות

עודכן: 22 באוק׳ 2024

איך מסדרים עסק כדי שיתנהל בדיוק כמו שאני רוצה?

לפני הכל חשוב לזכור שצורת החשיבה שלי היא מרכיב מהותי ביכולת שלי להגיע לתוצאה. החוכמה היא לבצע התאמות בצורת החשיבה כך שאני אנהל את העסק ולא העסק ינהל אותי. זה לא תמיד מצליח, לפעמים סוטים מהדרך, ההתמדה היא חלק מהעניין. עוצרים, בוחנים מה לא עובד, משנים ומתקדמים הלאה.


ישנם 4 כשלי חשיבה ניהולית שפוגעים בתוצאות:

  1. פזיזות

  2. העדר מיקוד

  3. חד ממדיות

  4. קבלת החלטות שלא מבוססת נתונים או על בסיס מידע חלקי


כדי להימנע מכך נאמץ צורת חשיבה ניהולית מקדמת המאפשרת שינוי, רתימה של הצוות, התחדשות, בקרה עצמית וגמישות:

  1. תחושת מסוגלות- לתת לעובדים הרגשה שהם עושים משהו נפלא ואת היכולת והתנאים להיות הטובים ביותר שהם יכולים להיות.

  2. הזדמנות במקום בעיה- יצירת סביבת עבודה בטוחה להיות עצמך, לעשות טעויות, להעלות בעיות, לשאול שאלות, במטרה להשתפר ולשנות מה שלא עובד.

  3. למידה מתוך התנסות- להפוך רעיונות לשיפור ביצועים לסדרה של פעולות הנמדדות ומוערכות באופן רציף ומיידי כדי שניתן יהיה באמצעות משוב מקצועי והפקת לקחים למקד את העשייה במה שעובד.

  4. תוכנית פעולה- ננהל ישיבות הנהלה סדירות בהן נקבל החלטות לגבי הנקודות בעסק שלא עובדות כמו שרצינו. לכל נקודה נבין את שורש הבעיה, נגדיר מספר פתרונות אפשריים, נבין את ההשלכות של כל פתרון, נבחר את האפשרות המתאימה ביותר, ונבנה תוכנית מעשית ליישום הכוללת מדדים ברורים לבחינת הצלחה.


תנהלו את העסק אל תאפשרו לו לנהל אתכם



מנהלים חנות בחוכמה

  • Whatsapp
  • Linkedin
  • TikTok
  • Instagram
  • alt.text.label.Facebook

052-4296270

©2023 by EYEZ Smart Visitors Analytics.

bottom of page